ტრენინგის მეორე დღის ფარგლებში ვიმუშვეთ პროექტებით სწავლების თემაზე,შევთანხმდით იმაზე რომ ე.წ.' ტრადიციული მეთოდებით სწავლება ( ტესტირება,ლექცია, ფაქტების დამახსოვრება ),უინტერესოს ქმნის სასწავლო პროცესს.
პროექტებით სწავლების დროსმასწავლებელს საშუალება აქვს უფრო მეტი დრო გაატაროს მოსწავლეებთან,ასევე გაეცნოს მატ ფრო ახლოს და დაინახოს მათი ძლიეირ თუ სუსტი მხარეები,ასევე,მოსწავლეები ჩართულები არიან კვლევა-ძიებაში მათთვის საინტერესო და აქტუალურ თემებზე.მათ მოსწონთ როცა ენდობიან და პასუხისმგებლობას აკისრებენ.უფრო მეტი შესაძლებლობა აქვთ თვითრეალიზების და საკუთარი ნამუშევრით თავის მოწონებისა თანატოლების,მასწავლებლების,მშობლების და ზოგადად,საზოგადოების წინაშე.
პროექტებით სწავლების დროსმასწავლებელს საშუალება აქვს უფრო მეტი დრო გაატაროს მოსწავლეებთან,ასევე გაეცნოს მატ ფრო ახლოს და დაინახოს მათი ძლიეირ თუ სუსტი მხარეები,ასევე,მოსწავლეები ჩართულები არიან კვლევა-ძიებაში მათთვის საინტერესო და აქტუალურ თემებზე.მათ მოსწონთ როცა ენდობიან და პასუხისმგებლობას აკისრებენ.უფრო მეტი შესაძლებლობა აქვთ თვითრეალიზების და საკუთარი ნამუშევრით თავის მოწონებისა თანატოლების,მასწავლებლების,მშობლების და ზოგადად,საზოგადოების წინაშე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий